Move Beyond verwelkomt Algemeen Directeur Sander Timmerman

22 oktober 2022

Update

Als leider in de markt van strategisch project- en interimmanagement is Move Beyond continu haar positie en strategie aan het verstevigen en uitbouwen. In dit kader versterkt Sander Timmerman per 1 september de organisatie als nieuwe algemeen directeur. “Onze keus voor Strategisch Projectmanagement geeft ons een unieke positie. Door de kwaliteit van onze mensen maken we het realiseren van onze beloftes de dagelijkse praktijk.”

Wie is de mens Sander? 

Sander denkt even na over deze vraag. “Een vraag die gaat over nut, noodzaak en pragmatisme past mij in de basis beter. Hoewel ik ook wel van het filosoferen ben.  Belangrijk is dat ik samen met anderen resultaten wil halen. Dat is naast efficiënter vooral ook leuker. Samen kunnen leren en ook samen balen als er iets niet gelukt is. Ik vind het ook van belang dat je over (bijna) alles samen kunt lachen. Dat schept een band en daarmee krijg je zin om mee te doen. Ik ben van het dingen uitproberen en uitzoeken. Een hele brede interesse helpt daarin zeker. Op persoonlijk vlak breng ik uiteraard graag tijd door met mijn vrouw en 3 zoontjes van 9, 11 en 13.” 

Heb je ooit ,als jonge jongen, bedacht dat je nu een eindverantwoordelijke rol zou invullen?  

“Jazeker, in een van mijn eerste POP’s bij een werkgever maakte ik de grap dat ik de CEO wilde worden binnen 3 jaar. Nu zit er in elke grap wel een kern van waarheid. En als jongetje wilde ik in ieder geval wel iets met computers. Daarom ging ik ook Technische Informatica studeren. Hoewel het echt zelf maken niet helemaal mijn ding was, het bedenken van hoe het gemaakt kon worden en vooral de toepassing daarvan wel. Eigenlijk ben ik een vercommercialiseerde nerd.” 

En wat voor type algemeen directeur ben je en wat gaat Move Beyond hiervan merken? 

“Je kunt mij altijd bellen, contacteren, daarin wil ik toegankelijk zijn voor iedereen. Ik sta open voor suggesties, goede ideeën en ben welwillend om dingen te proberen. Als ik het er een keer niet mee eens ben zal ik altijd onderbouwen waarom ik de dingen doe, zoals ik ze wil doen. Vragen staat vrij, uiteraard. 

Verder ben ik vrij direct en je krijgt altijd antwoord op je vraag. Samen een succes ervan maken is voor mij belangrijk, dan kom je echt serieus verder. En zeker zo belangrijk is plezier in het werk, samen lol hebben.” 

Waarom heb je voor Move Beyond gekozen? 

“Move Beyond sloot aan bij wat ik zocht; een B2B omgeving met een interessant vakgebied en diensten op hoog niveau. Met het vakgebied projectmanagement in combinatie met verandermanagement kun je echt iets bijdragen aan een organisatie, een verandering begeleiden waar een bedrijf echt iets aan heeft. De supply chain kant is voor mij een verbreding, super interessant, tastbaar en zichtbaar. Daar komt ook het praktische en nuttige weer om de hoek kijken. En ik vind het erg indrukwekkend als je in een bedrijf komt waar je dingen letterlijk ziet bewegen. Wat dat betreft heeft Move Beyond voor mij goed passende klanten.” 

Hoe kijk je terug op jouw eerste maand en wat is je eerste indruk van Move Beyond? 

“De eerste maand was intensief, je moet je voorstellen dat je van een situatie komt waar je alles weet en nu ineens niets meer. Je begint van scratch. Hoe dat voelt? Ik wil altijd alles zo snel mogelijk weten, moet op de hoogte zijn wil ik echt kunnen bijdragen. Mijn werk kan ik goed doen als ik dingen weet, de historie ken. Het zit hem in de finesses.  

In ieder geval trof ik een bedrijf aan waar kwaliteit is en waar goed over people management is nagedacht. Er is een stevig fundament om op verder te bouwen. En de mate van betrokkenheid van de mensen is echt heel hoog, hoger dan ik bij veel andere bedrijven heb gezien.  Er wordt verantwoordelijkheid genomen en eigenaarschap getoond. Daar word ik blij van.” 

Wat is het belangrijkste wat je de collega’s bij Move Beyond voor nu wil zeggen/meegeven? 

“In een bedrijf, minder dan 100 medewerkers groot, is het succes van een organisatie het directe belang van iedereen en daarin kan eenieder invloed uitoefenen. Dit betekent ook dat we gebruik moeten en kunnen maken van mensen op vlakken waar mensen zichzelf misschien niet direct zien. Het is belangrijk om over de grenzen van je eigen rol te kijken, elkaar te willen helpen. Als iedereen daar 1% van doet wordt het zoveel leuker en beter. Wat mij betreft hierbij de open uitnodiging aan iedere collega om mee te bouwen aan Move Beyond. Heb je goede ideeën en suggesties? Bel, app, mail mij of kom bij me langs!” 

Waar ligt de focus de komende tijd? 

“De komende maanden gaan we hard aan de slag om met de buitenwereld het gesprek verder aan te gaan. Er worden extra activiteiten georganiseerd om de relaties met bestaande en nieuwe klanten verder uit te breiden. Tegelijkertijd willen we met veel potentieel nieuwe collega’s spreken om ‘onze club’ verder te versterken. En we zijn ook een hoop leuke activiteiten aan het organiseren voor onze collega’s. Verder wil ik de komende tijd de concrete plannen afronden waarmee we 2025 gaan aanvliegen en het succes van Move Beyond in de volgende fase krijgen!” 

Als leider in de markt van strategisch project- en interimmanagement is Move Beyond continu haar positie en strategie aan het verstevigen en uitbouwen. In dit kader versterkt Sander Timmerman per 1 september de organisatie als nieuwe algemeen directeur. “Onze keus voor Strategisch Projectmanagement geeft ons een unieke positie. Door de kwaliteit van onze mensen maken we het realiseren van onze beloftes de dagelijkse praktijk.”

Wie is de mens Sander? 

Sander denkt even na over deze vraag. “Een vraag die gaat over nut, noodzaak en pragmatisme past mij in de basis beter. Hoewel ik ook wel van het filosoferen ben.  Belangrijk is dat ik samen met anderen resultaten wil halen. Dat is naast efficiënter vooral ook leuker. Samen kunnen leren en ook samen balen als er iets niet gelukt is. Ik vind het ook van belang dat je over (bijna) alles samen kunt lachen. Dat schept een band en daarmee krijg je zin om mee te doen. Ik ben van het dingen uitproberen en uitzoeken. Een hele brede interesse helpt daarin zeker. Op persoonlijk vlak breng ik uiteraard graag tijd door met mijn vrouw en 3 zoontjes van 9, 11 en 13.” 

Heb je ooit ,als jonge jongen, bedacht dat je nu een eindverantwoordelijke rol zou invullen?  

“Jazeker, in een van mijn eerste POP’s bij een werkgever maakte ik de grap dat ik de CEO wilde worden binnen 3 jaar. Nu zit er in elke grap wel een kern van waarheid. En als jongetje wilde ik in ieder geval wel iets met computers. Daarom ging ik ook Technische Informatica studeren. Hoewel het echt zelf maken niet helemaal mijn ding was, het bedenken van hoe het gemaakt kon worden en vooral de toepassing daarvan wel. Eigenlijk ben ik een vercommercialiseerde nerd.” 

En wat voor type algemeen directeur ben je en wat gaat Move Beyond hiervan merken? 

“Je kunt mij altijd bellen, contacteren, daarin wil ik toegankelijk zijn voor iedereen. Ik sta open voor suggesties, goede ideeën en ben welwillend om dingen te proberen. Als ik het er een keer niet mee eens ben zal ik altijd onderbouwen waarom ik de dingen doe, zoals ik ze wil doen. Vragen staat vrij, uiteraard. 

Verder ben ik vrij direct en je krijgt altijd antwoord op je vraag. Samen een succes ervan maken is voor mij belangrijk, dan kom je echt serieus verder. En zeker zo belangrijk is plezier in het werk, samen lol hebben.” 

Waarom heb je voor Move Beyond gekozen? 

“Move Beyond sloot aan bij wat ik zocht; een B2B omgeving met een interessant vakgebied en diensten op hoog niveau. Met het vakgebied projectmanagement in combinatie met verandermanagement kun je echt iets bijdragen aan een organisatie, een verandering begeleiden waar een bedrijf echt iets aan heeft. De supply chain kant is voor mij een verbreding, super interessant, tastbaar en zichtbaar. Daar komt ook het praktische en nuttige weer om de hoek kijken. En ik vind het erg indrukwekkend als je in een bedrijf komt waar je dingen letterlijk ziet bewegen. Wat dat betreft heeft Move Beyond voor mij goed passende klanten.” 

Hoe kijk je terug op jouw eerste maand en wat is je eerste indruk van Move Beyond? 

“De eerste maand was intensief, je moet je voorstellen dat je van een situatie komt waar je alles weet en nu ineens niets meer. Je begint van scratch. Hoe dat voelt? Ik wil altijd alles zo snel mogelijk weten, moet op de hoogte zijn wil ik echt kunnen bijdragen. Mijn werk kan ik goed doen als ik dingen weet, de historie ken. Het zit hem in de finesses.  

In ieder geval trof ik een bedrijf aan waar kwaliteit is en waar goed over people management is nagedacht. Er is een stevig fundament om op verder te bouwen. En de mate van betrokkenheid van de mensen is echt heel hoog, hoger dan ik bij veel andere bedrijven heb gezien.  Er wordt verantwoordelijkheid genomen en eigenaarschap getoond. Daar word ik blij van.” 

Wat is het belangrijkste wat je de collega’s bij Move Beyond voor nu wil zeggen/meegeven? 

“In een bedrijf, minder dan 100 medewerkers groot, is het succes van een organisatie het directe belang van iedereen en daarin kan eenieder invloed uitoefenen. Dit betekent ook dat we gebruik moeten en kunnen maken van mensen op vlakken waar mensen zichzelf misschien niet direct zien. Het is belangrijk om over de grenzen van je eigen rol te kijken, elkaar te willen helpen. Als iedereen daar 1% van doet wordt het zoveel leuker en beter. Wat mij betreft hierbij de open uitnodiging aan iedere collega om mee te bouwen aan Move Beyond. Heb je goede ideeën en suggesties? Bel, app, mail mij of kom bij me langs!” 

Waar ligt de focus de komende tijd? 

“De komende maanden gaan we hard aan de slag om met de buitenwereld het gesprek verder aan te gaan. Er worden extra activiteiten georganiseerd om de relaties met bestaande en nieuwe klanten verder uit te breiden. Tegelijkertijd willen we met veel potentieel nieuwe collega’s spreken om ‘onze club’ verder te versterken. En we zijn ook een hoop leuke activiteiten aan het organiseren voor onze collega’s. Verder wil ik de komende tijd de concrete plannen afronden waarmee we 2025 gaan aanvliegen en het succes van Move Beyond in de volgende fase krijgen!” 

Als leider in de markt van strategisch project- en interimmanagement is Move Beyond continu haar positie en strategie aan het verstevigen en uitbouwen. In dit kader versterkt Sander Timmerman per 1 september de organisatie als nieuwe algemeen directeur. “Onze keus voor Strategisch Projectmanagement geeft ons een unieke positie. Door de kwaliteit van onze mensen maken we het realiseren van onze beloftes de dagelijkse praktijk.”

Wie is de mens Sander? 

Sander denkt even na over deze vraag. “Een vraag die gaat over nut, noodzaak en pragmatisme past mij in de basis beter. Hoewel ik ook wel van het filosoferen ben.  Belangrijk is dat ik samen met anderen resultaten wil halen. Dat is naast efficiënter vooral ook leuker. Samen kunnen leren en ook samen balen als er iets niet gelukt is. Ik vind het ook van belang dat je over (bijna) alles samen kunt lachen. Dat schept een band en daarmee krijg je zin om mee te doen. Ik ben van het dingen uitproberen en uitzoeken. Een hele brede interesse helpt daarin zeker. Op persoonlijk vlak breng ik uiteraard graag tijd door met mijn vrouw en 3 zoontjes van 9, 11 en 13.” 

Heb je ooit ,als jonge jongen, bedacht dat je nu een eindverantwoordelijke rol zou invullen?  

“Jazeker, in een van mijn eerste POP’s bij een werkgever maakte ik de grap dat ik de CEO wilde worden binnen 3 jaar. Nu zit er in elke grap wel een kern van waarheid. En als jongetje wilde ik in ieder geval wel iets met computers. Daarom ging ik ook Technische Informatica studeren. Hoewel het echt zelf maken niet helemaal mijn ding was, het bedenken van hoe het gemaakt kon worden en vooral de toepassing daarvan wel. Eigenlijk ben ik een vercommercialiseerde nerd.” 

En wat voor type algemeen directeur ben je en wat gaat Move Beyond hiervan merken? 

“Je kunt mij altijd bellen, contacteren, daarin wil ik toegankelijk zijn voor iedereen. Ik sta open voor suggesties, goede ideeën en ben welwillend om dingen te proberen. Als ik het er een keer niet mee eens ben zal ik altijd onderbouwen waarom ik de dingen doe, zoals ik ze wil doen. Vragen staat vrij, uiteraard. 

Verder ben ik vrij direct en je krijgt altijd antwoord op je vraag. Samen een succes ervan maken is voor mij belangrijk, dan kom je echt serieus verder. En zeker zo belangrijk is plezier in het werk, samen lol hebben.” 

Waarom heb je voor Move Beyond gekozen? 

“Move Beyond sloot aan bij wat ik zocht; een B2B omgeving met een interessant vakgebied en diensten op hoog niveau. Met het vakgebied projectmanagement in combinatie met verandermanagement kun je echt iets bijdragen aan een organisatie, een verandering begeleiden waar een bedrijf echt iets aan heeft. De supply chain kant is voor mij een verbreding, super interessant, tastbaar en zichtbaar. Daar komt ook het praktische en nuttige weer om de hoek kijken. En ik vind het erg indrukwekkend als je in een bedrijf komt waar je dingen letterlijk ziet bewegen. Wat dat betreft heeft Move Beyond voor mij goed passende klanten.” 

Hoe kijk je terug op jouw eerste maand en wat is je eerste indruk van Move Beyond? 

“De eerste maand was intensief, je moet je voorstellen dat je van een situatie komt waar je alles weet en nu ineens niets meer. Je begint van scratch. Hoe dat voelt? Ik wil altijd alles zo snel mogelijk weten, moet op de hoogte zijn wil ik echt kunnen bijdragen. Mijn werk kan ik goed doen als ik dingen weet, de historie ken. Het zit hem in de finesses.  

In ieder geval trof ik een bedrijf aan waar kwaliteit is en waar goed over people management is nagedacht. Er is een stevig fundament om op verder te bouwen. En de mate van betrokkenheid van de mensen is echt heel hoog, hoger dan ik bij veel andere bedrijven heb gezien.  Er wordt verantwoordelijkheid genomen en eigenaarschap getoond. Daar word ik blij van.” 

Wat is het belangrijkste wat je de collega’s bij Move Beyond voor nu wil zeggen/meegeven? 

“In een bedrijf, minder dan 100 medewerkers groot, is het succes van een organisatie het directe belang van iedereen en daarin kan eenieder invloed uitoefenen. Dit betekent ook dat we gebruik moeten en kunnen maken van mensen op vlakken waar mensen zichzelf misschien niet direct zien. Het is belangrijk om over de grenzen van je eigen rol te kijken, elkaar te willen helpen. Als iedereen daar 1% van doet wordt het zoveel leuker en beter. Wat mij betreft hierbij de open uitnodiging aan iedere collega om mee te bouwen aan Move Beyond. Heb je goede ideeën en suggesties? Bel, app, mail mij of kom bij me langs!” 

Waar ligt de focus de komende tijd? 

“De komende maanden gaan we hard aan de slag om met de buitenwereld het gesprek verder aan te gaan. Er worden extra activiteiten georganiseerd om de relaties met bestaande en nieuwe klanten verder uit te breiden. Tegelijkertijd willen we met veel potentieel nieuwe collega’s spreken om ‘onze club’ verder te versterken. En we zijn ook een hoop leuke activiteiten aan het organiseren voor onze collega’s. Verder wil ik de komende tijd de concrete plannen afronden waarmee we 2025 gaan aanvliegen en het succes van Move Beyond in de volgende fase krijgen!” 

Over de auteur

Esther Scharloo

Recruitment

Als een energieke en ervaren recruitment business partner van Move Beyond verbind ik dagelijks mensen met elkaar. Mijn passie en resultaatgerichtheid drijven mij om altijd de beste kandidaat voor de baan te vinden, met een sterke focus op kwaliteit en resultaten.

Meer weten?

Stel je vraag